söndag 6 mars 2011

YES :)

http://www.dn.se/sthlm/elevernas-ratt-att-fa-hjalp-starks-i-ny-lag

Hoppas detta hjälper bättre, helt sjukt at rektorerna ska ha sista ordet, är de gudar???Tror inte det!
/kram

1 kommentar:

  1. Ja vi får verkligen hoppas att det blir som det är tänkt. Men det låter ju iallafall bra att man ska kunn aöverklaga rektors beslut...men jag är försiktigt optimistisk med tanke på hur många som sitter på fel plats som innehar beslutande poster...
    Lena

    SvaraRadera