Ja vi får verkligen hoppas att det blir som det är tänkt. Men det låter ju iallafall bra att man ska kunn aöverklaga rektors beslut...men jag är försiktigt optimistisk med tanke på hur många som sitter på fel plats som innehar beslutande poster... Lena
Ja vi får verkligen hoppas att det blir som det är tänkt. Men det låter ju iallafall bra att man ska kunn aöverklaga rektors beslut...men jag är försiktigt optimistisk med tanke på hur många som sitter på fel plats som innehar beslutande poster...
SvaraRaderaLena